Zajedničko valjda za sve košarkaške igre u istoriji bio je izostanak bilo kakve skale za šut tipične za fudbalske i druge simulacije ali NBA 2K15 i to će promeniti!
Objašnjavajući razlog zbog čega je ovo učinjeno, producent igre Mike Wang je rekao sledeće: “U prethodnim 2K igrama tajming je bio samo jedan od faktora koji je odlučivao hoće li biti koša ili ne. Najvažniji faktor bila je statistika preciznosti samo igrača uz malu pomoć korisnika. Međutim, vaše sposobnosti imale su minimalan uticaj. Međutim, sad je tajming mnogo značajniji pa će razlika između dobrih i srećnih igrača biti veća. Skala za šut pomaže vam da vidite kakav je vaš tajming ali i da se snađete sa igračima koji su vam nepoznati. Nije ideja da se sad sve zasniva na ovoj skali – najuspešniji biće igrači koji i dalje gledaju animaciju šuta a sama skala tu je tek kao način da povremeno provere kako se snalaze.”
Wang je zatim istakao i još četiri teze koje dodatno pojašnjavaju situaciju:
– Ne, nemoguće je toliko dobro savladati skalu za šut da biste svaki put pogodili koš
– Da, ova opcija može da se isključi
– Da, i dalje je moguće da šut najviše zavisi od pravih sposobnosti igrača
– Da, jako je teško pogoditi savršen tajming, posebno na većim nivoima težine
Autor: Life Content