Nakon par dana pauze, Valorant se jutros vratio i to ovoga puta kao gotov proizvod. Stigla je nova mapa – Ascent, novi heroj – Reyna, novi gejm mod – Spike Rush i još mnogo toga.

Tokom beta verzije igre, primetno je da postojala velika razlika između nekih agenata. Retko bi se desio meč u kojem neka ekipa ne bi imala Sage. Svima je očigledno da je bila najbolji heroj, zbog čega je Riot morao da odreaguje. Zadovoljni su kako funkcioniše njen heal, ali smatraju da je Cooldown bio previše kratak, zbog čega je povećan na 45 sekundi. Njen Slow Orb je već oslabljen, zato su se ovoga puta dotakli njenog zida, kojem su smanjeni helti i skraćeno vreme trajanja. Saigrači će sada videti zid na minimapi.

Tri heroja koja su dobila velika poboljšanja su Jett, Phoenix i Omen. Jett i njen Smoke su stvarno bili preslabi, zato mu je povećano vreme trajanja sa 4 na 7 sekundi. Njen dash će takođe moći da prođe kroz Cypherov trapwire.

Phoenix je imao solidne magije, koje jednostavno nisu radile dovoljno. Njegov zid će sada trajati dve sekunde duže, a način na koji radi dmg je malo promenjen, a u suštini je isti. Njegov flashbang će takođe trajati malo duže ukoliko ga pogodite kako treba. Kada ga njegov Ultimate vrati na mesto početka, sve puške će mu biti napunjene.

Najvažnija promena za Omena je vezana za njegov Smoke. Kada aktivira magiju, ulazi u ”phaser” svet, gde može da vidi kroz zidove kako bi mogao najbolje da baci svoj smoke. Dugmići za pozicioniranje magije su promenjeni, pošto će se sada koristiti levi i desni klik. Što se tiče Shrouded Stepa, imaće bolji indikator gde će te se tačno teleportovati. Još jedna dobra vest za sve Omen igrače je što ćete moći da prekinete svoj ulti. Iako ćete izgubiti vaše Ultimate orbove, ukoliko provalite da ste pogrešili i da vas čeka protivnik, možete ga prekinuti i tako izbeći sigurnu smrt.

Stigao je Ascent, četvrta mapa u igri, koja je bazirana u Italiji. Glavna stvar na ovoj mapi je ogroman mid zona, oko koje će obe ekipe morati da se bore, jer će biti ključna za dobijanje rundi. Riot je dodao da će ova mapa u prvih par dana imati prioritet kako bi igrači mogli češće da je isprobaju.

Split nastavlja da dobija promene, ako nas pitate, definitivno na bolje, pošto je mid zona sada raširena i automatski lakša za napad.

Competitive neće biti otvoren na početku, već kao i u beti, biće ubačen nakon par nedelja. Uz sve ove promene, stigao je još veliki broj popravki, a kompletnu peč listu možete pronaći – OVDE!