U prvih 24 sata igra je zaradila 400 miliona dolara i prodata je u čak 6.5 miliona primeraka, i to sam u SADu i Ujedinjenom Kraljevstvu.
Povodom toga, Eric Hirshberg iz Activisiona se oglasio rečima: “Call of Duty je više od igre, to je deo moderne pop kulture. To je igra koju vole entuzijasti ali i koja privlači veliki broj ljudi video igrama. To je najbolja zabava koja pumpa adrenalin”. Treba napomenuti i da je Activision donirao čak 3 miliona dolara u Call of Duty Endowment, korporaciju koja se brine o vojnim veteranima, pružajući im prekvalifikovanje i pronalaženje posla.
6 comments
podrzavaju rat p**** im materina. Nisu mogli donirat 3 mil. za djecu u africi ili nesto slicno,bolje bi im bilo :/
GO CALL OF DUTY! 😀
Odlicna kampanja, multiplejer i dalje zabavan, sta jos reci…
Istina, Battlefield 3 je mnogo ispred MW3 sta sto se tice grafike i multiplejera, ali ljudi trebaju da prestanu da mrze bilo koju od njih, igre se igraju za zabavu, ne uporedjivanje
Pa naravno,sta drugo ocekivati od najbolje igrice
Mislim da je vest sa igricama malo prenaduvana. A i Sale je u pravu, ispada da podzavaju rat. Ne bi me cudilo da izadje igrica “Ubij Gadafija”
Postovani gejmeri moze li mi neko reci koju igru da instaliram na
4GB RAM DDR3
GRAFICKA NVIDIA 1GB DDR5
CPU DUAL CORE 2.60 GHZ
U napred zahvalan
vecina gamera se uplice u svadju koja je bolja:mw3 ili bf3 i vecina kaze da je bolji bf.onda molim vas recite zasto je u prvoj sedmici prodato 1.1 BIL primjeraka mw3 a samo 10 MIL bf.